Starbucks sprząta z okazji Dnia Ziemi

Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi, obchodzonego 22 kwietnia, pracownicy kawiarni Starbucks w Katowicach, Krakowie, Trójmieście i Warszawie organizują akcję sprzątania wybranych miejsc publicznych, a we Wrocławiu zaangażują się w prace remontowe w Domu Małego Dziecka.
Promocja ekologii poprzez akcje Promocja ekologii poprzez akcje

W ten sposób firma pragnie wspierać działania na rzecz ochrony środowiska oraz lokalnych społeczności, a także dawać przykład i zachęcać mieszkańców miast, w których działają kawiarnie Starbucks, do większego dbania o swoje otoczenie.

W związku z tegorocznymi obchodami Międzynarodowego Dnia Ziemi Starbucks zorganizuje następujące akcje:

- Sprzątanie Parku Chorzowskiego – zbiórka przed wejściem do parku od strony Alei Głównej w poniedziałek, 22 kwietnia o 11:00
- Sprzątanie krakowskiego Zakrzówka oraz okolic – zbiórka pod kawiarnią Starbucks na poziomie +1 w Galerii Krakowskiej we wtorek, 23 kwietnia o 13:00
- Wiosenne porządki na trójmiejskiej plaży – dwa miejsca zbiórki do wyboru: Gdańsk Brzeźno (wejście na plażę przy budkach z jedzeniem); trasa Gdańsk Brzeźno – Gdańsk Jelitkowo oraz Gdynia Główna (plaża za pubem Contrast, przy Skwerze Kościuszki); trasa Gdynia Główna – Sopot Kamienny Potok; sprzątanie zostanie zorganizowane 22 kwietnia i rozpocznie się o 11:00
- Sprzątanie warszawskich Pól Mokotowskich – zbiórka przy skrzyżowaniu ulicy Batorego i Al. Niepodległości w niedzielę, 28 kwietnia o 10:00
- Renowacja Domu Małego Dziecka przy ulicy Parkowej we Wrocławiu – zbiórka przy ulicy Parkowej 2, pod Domem Małego Dziecka, wtorek, 23 kwietnia o 9:00

Szczegółowe informacje o akcjach realizowanych przez poszczególne kawiarnie Starbucks można znaleźć na stronie internetowej www.starbucks.pl.

„Starbucks pragnie być dobrym sąsiadem oraz inicjatorem pozytywnych zmian wszędzie tam, gdzie działają nasze kawiarnie. Nasi bariści chętnie angażują się w wolontariat, ponieważ są to osoby pełne energii i otwarte na potrzeby innych. Zachęcamy mieszkańców wszystkich miast, w których organizujemy akcje z okazji tegorocznych obchodów Dnia Ziemi, do przyłączenia się do nas. Wspólnie możemy osiągnąć więcej i przyczynić się do poprawy warunków, w jakich żyjemy na co dzień” – powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.